9. maaliskuuta 2012

My Top 10 Nail polishes (challenge)

Kiitokse Mirjalle Lepikossa kuhisee blogista tästä kivasta haasteesta.

Haasteen säännöt:
1. Kerro keneltä haasteen sait ja linkitä
2. Listaa top10 satunnaisessa järjestyksessä
3. Anna haaste viidelle bloggaajalle eteenpäin

Tässä tämän hetkiset 10 lakkaani, joista myös käy myös hyvin ilmi lempivärini sininen :D
Toivottavasti löydän vielä 5 jotka eivät haastetta vielä ole tehneet. Jos haastaan jo haastetun.. anteeksi siitä :D


1. China Glaze Skycraper my first CG and I just love this
2. China Glaze Harmony So beautiful purple metallic shade
3. O.P.I DS 012 I don't normally like nude shades but the holographic effect gives this that WOW effect.
4. Kleancolor Metallic Orange I think that this color is so unique and eye catching.
5. Kleancolor Holo Chrome. Blue and holo.. Do I need to say more.. lovely :D
6. Models Own Emerald city it's like a jewel on your nails.
 
7. Santee Peacock Green Glitter.. I just wish that this bottle last forever!! :)
8. Rimmel Rose Corset perfect shade to french manicures
9.Wet'n Wild Wild Shine Blue Moon.. Luxurious shimmery blue.. Like new car blue :D
10. Fantasy Makers (wet'n wild) Black. Perfect black shade with awesome coverage



Haastan mukaan:
Vapeurs d'acetone!
Pastelliunelmia
Playing with polish
PolishDream
Sannin Kynsiblogi

Ei kommentteja: